Voor sommigen het leven is een reis, een avontuur. En als je een vet en onrustig karakter van de reis zelf is niets anders dan een constante overwinnen uitdagingen om persoonlijke tevredenheid te bereiken . Deze filosofie is eerder als degene met de brouwer San Miguel , die onlangs een nieuwe campagne gelanceerd om te bevorderen wat is misschien wel haar bier vlaggenschip.

San Miguel Selecta is het resultaat van meer dan 125 jaar ervaring
San Miguel Selecta is het resultaat van meer dan 125 jaar reizen rond de wereld, het naast elkaar bestaan van verschillende culturen en tradities. Uiteindelijk is het resultaat van de perfecte ingrediënten te hebben gevonden. Het is momenteel aanwezig in meer dan 40 landen , maar de geschiedenis van San Miguel Selecta begint in 1890 in Manilla om een groep Spaanse creëren San Miguel , de eerste brouwerij in Zuidoost-Azië.

San Miguel Selecta bevindt zich in de bieren van lage gisting (pils)
Een halve eeuw hun bieren werden verbruikt het grootste deel van Azië, maar omdat ze de noodzaak om ook te slagen voelde "thuis" in 1957 opende de eerste fabriek in Spanje. Lleida is de eerste bestemming, maar vervolgens uit te breiden door het openen van andere brouwerijen in Malaga en Burgos.

San Miguel terug naar Spanje in 1957
In 2000 verwerft Mahou de brouwer San Miguel de vorming van de groep die bekend staat als Mahou-San Miguel , nog steeds onbetwist vandaag leider van de nationale brouwerijen (produceren meer dan 70% van de Spaanse bier geconsumeerd in de wereld, hoewel 85% uw bedrijf is nog steeds in Spanje en vorig jaar de winst steeg met 11%).
没有评论:
发表评论